keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Kokeilu #2 - Suuseksiä (käytäntö) 2/2

Eli minulla oli nyt esitutkinta tehtynä ja olin valmis tositoimiin toiveen #2 toteuttamiseksi. Päätin toteuttaa toiveen lauantaina aamulla, kun meillä molemmilla ei ollut tiedossa muita menoja. Heräsin ennen miestäni valmistautuakseni ja valmistellaakseni hänelle yllätystä. Kipaisin vessassa nopeasti pienellä alapääpesulla ennen h-hetkeä, koska olin omassa mielessäni päättänyt että suuseksi toiveena tarkoittaisi että me molemmat voisimme saada sitä pitkästä aikaa.

Pesun jälkeen kömmin takaisin makuhuoneeseen peiton alle, jossa mieheni vielä nukkui mitään aavistamatta. Pienen herättely-operaation jälkeen sain mieheni hereille, ja päätin tehdä aloitteen hyväilemällä hänen penistään ensin käsin. Ennen kuin hän aavistikaan olin jo saanut häneltä housut jalasta ja olin ottanut hänen peniksensä suuhuni. Hänen ilmeensä oli tässä vaiheessa näkemisen arvoinen, täynnä intoa ja nautintoa. Ajattelin mielessäni kaikkia niitä neuvoja joita luin, tauotin nautinnon antamista lyhyisiin pätkiin. Ennen kuin huomasin alkoi nautinnon huippu olla lähellä. Päätin että haluan tästä myös oman osani, joten pyysin että kävisimme kyljekkäin, asentoon jossa voisin myös olla vastaanottavana osapuolena. Tämä asento toimi enemmän kuin hyvin. Hyväilimme toisiamme tässä asennossa kunnes aloimme olla molemmat valmiina laukeamaan. Mieleeni palasi äkkiä ajatus "kohta hän laukeaa, miten hoidan sperman.." Nopea tilanneanalyysi oli, että kaikkialle muualle paitsi suuhun - muulla ei niin väliä. Lopulta tilanne oli käsillä hyvinkin nopeasti ja lasti lensi poskelleni / huulilleni, purskahdin nauruun! :)

En tiedä mikä tilanteessa oli niin hauskaa, mutta naurua piisasi molemmilta. Naurun loputtua tajusimme että minä olin vielä ilman ja mieheni päätti jatkaa siitä mihin olin jäänyt. Siinä minä makasin sängyllä saamassa suuseksiä mällit vielä osittain poskillani. En tiedä mistä se johtui, mutta tämä sai itseni tuntemaan jotenkin likaiseksi sekä riettaaksi mutta samalla täysin vapautuneeksi. Orgasmi pulppusi näiden ajatusten saattelemana niin voimakkana, etten muista moista saaneeni hetkeen.. ja näin toive #2 on suoritettu!


Mitä toiveesta #2 jäi sitten käteen:
- opin jonkin ihmeen kautta rentoutumaan antaessa sekä vastaanottaessa
- muutama niksi miten homma on helpompaa
- kylkiasento missä molemmat voivat nauttia, eipä tullut ikinä aikaisemmin mieleen (molemmille mukava ja kevyt asento)
- makukondomin käyttö, taidan tulevaisuudessa koittaa tätä jotta voin viedä mieheni loppuun pelkästään suullani
- haluan tulevaisuudessa varmaankin itse enemmän suuseksiä, pitää vain jaksaa tehdä aina pieniä esivalmisteluja sekä olla tarpeeksi kiihottunut ennen kuin otan sitä vastaan ettei herkät limakalvot hankaudu liikaa

Jos jollain on jotain hyviä vinkkejä tai ideoita tulevaisuuden varalle, niin saa pistää tulemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti